ponedjeljak, 16. prosinca 2013.

U RITMU LUDA SRCA

                                                                           
Znam da sam na pravom putu

da su mi misli usmjerene na Istinu

svega što me okružuje pa i tebe

Sve predajem u ruke

koje svijet na dlanu nose

sve........

sve svoje čežnje, sve snove, sve težnje

U prošlost se više ne vračam

za budučnost neznam gdje počiva

i koliko će u njoj biti sunca

ali jedino što znam

da to neće biti greška

više ništa neće biti greška

jer sve je u Tvojim rukama

Ako će postojati bol jača nego sada

posvetiti ću je njima

znaš da hoću, znaš da mogu

u boli ću pisati najljepše stihove

voljeti kao nitko prije

znaš da hoću, znaš da mogu

Sadašnjost ona je prisutna

kao plesačica na daskama kazališta

samo dok predstava traje

ona pleše u ritmu luda srca

u najljepšim haljinama

u zanosu tvoga srca

lijepa kao anđeo s Neba

Kada predstava završi nastaje tišina

noć utihne u san

sadašnjost čeka da se dogodi budučnost

U samoći i tišini noći

mogu osjećati ono što se

događa kao zalog predanja

Hladnoća u rukama poprima bol

ali nisam je svjesna

samo u trnucima sastanka sa sobom

kada osjećam sebe a zanemarim

sve što me okružuje

To tijelo postaje Tvoje

i nemogu to definirat

ostaje mi samo

dati se u Kristove ruke

DATI SVE DO KRAJA to je izazov moga života

to je patnja kojoj neznam kraja

neznam gdje počima i gdje završava

zato ću i dalje plesati

u ritmu luda srca

u najljepšim haljinama

u zanosu tvoga srca

kada predstava završi

sadašnjost čeka

da se dogodi budučnost

Nema komentara:

Objavi komentar