srijeda, 18. prosinca 2013.

VAŽNOST SOCIJALNIH MREŽA ZA BLOGERE

Ima dosta socijalnih mreža na internetu,a svakako facebook je najbolja od svih,broji blizu milijardu korisnika diljem svijeta.Šta facebook znači za blogere?Svatko tko ima blog ili web stranicu ako nema posjete to mu ništa ne znači.Sad ja spominjem posjete,svatko tko ima blog ima neke posjete,ali ovdje govorim o većim posjetima,jer što više posjeta,blog je popularniji i njegovo širenje je dobitak.Sve više blogera na facebooku kreira fan stranicu da prikuplja fanove i lajkove,a time i posjete na svoj blog.Ja imam svoju facebook fan stranicu i broji blizu 5000 fanova,ali neću stati na tome.Planiram u 2014.godini skupiti 20000 fanova,i više,jer ne treba postavljati granice,što više,to bolje.Zato sam i napravio ovaj blog koji bi trebao okupiti blogere na jednom mjestu i to će koristiti meni i vama,zajedno možemo probiti granice posjeta.Da skratim,pošaljite mi svoj gmail,i ja ću vas postaviti za autora na blogu,stavljajte postove,reklamirajte se,i svaki vaš post ću ja stavljati na facebook stranicu.Ne moram vam govorit da ćete imati veći broj posjeta na svoje blogove,pojačati ćete ih dvostruko.Kada stavite svoj post na ovom blogu,ja ću ga tokom dana staviti na facebook stranicu i tako ćete imati veću posječenost.Šta vi trebate napraviti da bi facebook stranica imala više lajkova?Pa jednostavno je,lajkajte stranicu i preporučite je svojim facebook prijateljima,koji će gledanjem facebook stranice gledati i vaše blogove,lajkati će postove,to će biti na njihovom zidu,pa će njihovi prijatelji to lajkati,dijeliti dalje,i to se zove viralno širenje,to je dobitak.Ako imate pitanja,ostavite ih u komentarima.

FACEBOOK STRANICA


Nema komentara:

Objavi komentar